KONTAKTY

Partybryle.cz
Bezděčín 97
29301 Mladá Boleslav
tel: +420 606 267 899
info(a)partybryle.cz
Není výdejní místo

FAQ
Často kladené otázky - FAQ

 

Často kladené otázky neboli FAQ jsou Vaším pomocníkem, pakliže nenajdete svou informace na našich stránkách www.partybryle.cz nebo si prostě nevíte rady a nechce se Vám nás kontaktovat. Zde jsou nejčastější kladené dotazy ze stran zákazníků. Pakliže zde nenajdete odpověď na Váš dotaz neváhejte a napište nám ať už pomocí dotazu na prodejce, který naleznete u každého našeho zboží nebo na email info@partybryle.cz. Rádi Vám Vaše dotazy zodpovíme a pomůžeme.

Otázka: Kolik stojí poštovné?
Odpověď: Ceny poštovného uvidíte v košíku po přidání zboží. 

Otázka: Jak mohu učinit objednávku?
Odpověď: Celý popis kroků k učinění objednávky naleznete zde:
https://www.partybryle.cz/1313328840/Jak-nakupovat-a4_0.htm

Otázka: Jakého přepravce využíváte?
Odpověď: Využíme našeho smluvního partnera Českou poštu, se kterou máme velmi dobré zkušenosti. A můžeme si dovolit držet nízké poštovné v rámci zkvalitnění a zlevnění služeb. V případě jakékoliv stížnosti na přepravce nás prosím neváhejte kontaktovat s popisem daného problému. Děkujeme.

Otázka: Za jak dlouho mi přijde objednávka?
Odpověď: Při platbě předem na účet odesílám obratem tj. 1-2 pracovní dny po obdržení částky na náš účet. Při dobírce se opět snažíme odesílat obratem tj. 1-2 pracovní dny. Snažíme se o co nejkratší dobu expedice. Poté pošta zásilku přepravuje v průměru 1-3 pracovní dny.  Zboží by Vám tedy mělo přijít do týdne od Vašeho objednání.

Otázka: Kde najdu číslo Vašeho účtu, Variabilní symbol a další náležitosti k provedení platby předem převodem přes účet?
Odpověď:
Všechny informace k provedení platby naleznete v zálohové faktuře, kterou obdržíte na Vámi zadaný email. V případě, že email s fakturou nepřijde do 1 hodiny od nákupu nebo se "ztratí" do spamu napište na email: info@partybryle.cz a dodatečně Vám zašleme zálohovou fakturu přes email.

Otázka: Je možnost osobního odběru zboží?
Odpověď: Nikoliv. Nemáme výdejní místo.

Otázka: V případě zakoupení dvou a více produktů platím jedno poštovné?
Odpověď: Ano vždy zaplatíte pouze jedno poštovné.